VARNING FÖR RISBERGS BIL!

En enkel liten varning för Risbergs Bil i Täby.

En vansinnigt dålig verkstad med obefintlig service och undermåligt arbete. Lämnade in bilen och fick tillbaka den UTAN BROMSAR.

Fick jag betala 6500:- för kalaset? Japp.

Fick jag vara utan bil (och utan lånebil)? Japp.

Kommer jag någonsin tillbaka till Risbergs Bil? Nehej du!

 

Så ett gott råd. Lämna ALDRIG in bilen för reparation hos Risbergs Bil i Täby!

3 Responses to “VARNING FÖR RISBERGS BIL!”

  1. […] min andra blogg skrev jag om Risbergs bil och deras misslyckande med att byta bromsar på en Santa […]

  2. […] detta om Risbergs bil – Tänkvärt? Hur man än vrider och vänder på det verkar det vara ett riktigt skitställe om man […]

  3. […] Svempae's Blog Just another WordPress.com site « VARNING FÖR RISBERGS BIL! […]

Leave a Reply

